Анкета на корисници направена изминатата недела покажува дека има голем број на начини на кои корисниците би можеле да заработат пари или да промовираат кауза, како на пример брендирана содржина и земање процент од рекламите кои Фејсбук ги заработува од објавите.Во анкетата корисниците требале да одговорат и дали сметаат дека треба да има call to action копче, односно начин на кој корисниците би можеле директно да донираат пари преку Фејсбук, како и „пазар на спонзори“, каде корисниците можат да се поврзат со рекламни агенции.
Не е јасно дали Фејсбук планира овие можности да бидат достапни за сите корисници, или пак цели само кон верифицираните профили.
Компанијата моментално не им нуди на индивидуалните корисници начин на кој би можеле да заработуваат преку објави на мрежата.
„Сѐ уште е многу рано, но посветени сме на создавање на одржливи, долгорочни модели на монетаризација за нашите партнери и го слушаме фидбекот“, изјавила портпаролка од Фејсбук за The Verge.Во анкетата корисниците требале да одговорат и дали сметаат дека треба да има call to action копче, односно начин на кој корисниците би можеле дире