Фото: Како Гугл го замислува маркетингот?

Гугл е една од најголемите и највлијателните компании во светот, но како и на секој почеток , така и тие имаа свои потешкотии. Ова го објасни нивниот извршен директор, Ерик Шмит.Следниот месец Ерик Шмит и Џонатан Розенберг ќе објават книга со наслов “Како работи Гугл”. Во неа ќе има важни информации и објаснувања за тоа како Гугл стана тоа што е денес.
Шмит на својот профил на социјалните мрежи постира слики и совети од книгата. Неговиот последен совет се однесува на различниот пристап на гледање на маркетингот и конкуренцијата.
“Многу е важно да разберете што се се случува околу вас, но најдобар начин да бидете пред сите е да се фокусирате во погледот на создавање производи кои луѓето ги бараат” – напиша Шмит на еден свој пост. Следниот месец Ерик Шмит и Џонатан Розенберг ќе објават книга со наслов “Како работи Гугл”. Во неа ќе има важни информации и објаснувањ

Пронајдете не на следниве мрежи: