Џо Мекамбли , основачот на на фирмата за дигитално рекламирање The Wonderfactory со седиште во Њујорк, се потсети во магазинот Hardvard Business Review kој е одговорен за најдобриот и најлошиот онлине изум на интернет: првиот банер оглас.
Од кога се појави во октомври 1994 година, спонзориран од страната AT&T , за да промовира седум уметнички музеја на читателите на HotWired.com, банерот им донесе милијарди долари.
Неговата присутност на секаде ги намали цените на огласите на ниво кое ги доведе до пропаст многуте стари медиумски фирми, затоа и денес многу корисници на web сеуште се лути на него.
Денес постои цела една индустрија на дигитални агенции кој се посветени на пронаоѓање начини за маркетинг кој не вклучува банери.
Првиот банер оглас го креирала фирмата Modern Media, дигитална агенција во која работел Меккамбли , а која подоцна е споена со фирмата Digitas.
Oд оние кои го виделе овој оглас, дури 44 проценти кликнале на него, се сеќава Меккембли.
Погледнете го првиот банер оглас:
извор:Tehnoklik.hrЏо Мекамбли , основачот на на фирмата за дигитално рекламирање The Wonderfactory со седиште во Њујорк, се потсети во м
Пронајдете не на следниве мрежи: