Храна против стрес

Добрата исхрана значи здрав и долг живот. Доколку правилно се храниме ќе бидеме порасположени и посмирени. Сигурно често пати ви се случува да бидете вознемирени, меѓутоа не сакате да пиете таблети за намалување на стресот. Доколку сте често под стрес, следниве јадењата кои ги содржат витамините Б, Ц и Е и минералите магнезиум, манган, селен и цинк ќе ви помогнат во намалувањето на вознемиреноста.1.Овошје – диња, лубеница, портокал, лимон, цитрон, јагоди, смокви, јаболка.2.Свеж зеленчук – зеленчук со зелени листови, домати, грашок, цвекло, брокули, моркови.3.Семки од тиква и сончоглед, потоа сусам, бадем, ореви и лешник.4.Жита – пиреј, пченичен никулец, овес, кафеав ориз, јачмен, просо и пченка.5.Протеини – (во умерена доза) јајца, млеко, џигер, кокошка, туна и јагне. Покрај тоа што ќе ви даде повеќе енергија, оваа храна ќе ви помогне и при решавање на дигестивните проблеми.Добрата исхрана значи здрав и долг живот. Доколку правилно се храниме ќе бидеме порасположени и посмирени. Сигурно често пати ви се случува да биде