Испијте го ОВА и ќе спиете 90 минути повеќе секоја ноќ!

Loading...

Последните истражувања од Универзитетот „Луизијана Стејт“ покажале дека луѓето кои започнале да пијат сок од цреша пред спиење имаат големо подобрување во спиењето, со дури 90 минути повеќе сон секоја ноќ.
 Сокот од цреша е природен извор на хормонот мелатонин и амино киселината триптофан- вели авторот Френк Л. Гринвеј, директор на Истражувачкиот центар Пенингтон.
Проантоцијанидините или црвената боја на рубин пигментите во сокот од цреша, содржат ензим кој го намалува воспалението и го намалува распаѓањето на трптофанот.

Гринвеј проценува дека околу една третина од луѓето над 65-тата година страдаат од несоница, која е дефинирана како проблем со спиењето.
Тој црврсто верува дека сокот од цреша е најбезбедниот начин да се подобри квалитетот на сонот без никакви несакани ефекти.
А доколку не сте голем обожавател на цреши, можете да се обидете и со киви. Јадењето на две киви 1 час пред спиење покажало подобрување во спиењето за 13 % и намалување на будењето за време на спиењето за 29 % по само 4 недели., покажале последните кинески студии. Сокот од цреша е природен извор на хормонот мелатонин и амино киселината триптофан- вели авторот Френк Л. Гринвеј, директор на Истражувачкиот цента

loading...
Loading...