ИСПУШТАЊЕ ГАСОВИ: Што ви кажува телото со оваа непријатна појава?!

Loading...

Што ви кажува телото со непријатните гасови што ги исфрла? Прочитајте!Нарушување на бројот на бактериите
Бактериите предизвикуваат ферментација, односно разградување на храната која ме ја изеле Тој процес започнува во желудникот и после тоа во дебелото црево, но понекогаш се продолжува и во тенкото црево поради што доаѓа до ослободување на гасови кои ги исфрламе во облик на напријатни ветрови.
Причина за тоа може да биде вироза, но и исхраната. Ако почувствувате надуеност и тежина во стомакот, избегнувајте намирници кои подуваат, како што се авокадо, сливи, грав и леќа, кромид и лук.
Јадете на брзина
Ако имате навика да јадете брзо или да зборувате додека уживате во оброкот, за време на јадењето голтате повеќе воздух. Воздухот помешан со храната доаѓа до желудникот и предизвикува надуеност, а со тоа и ослободување на гасови.
Што повеќе воздух внесувате во телото толку стомакот повеќе ќе ви се надува.
Поголемиот дел од нив ќе ги исфрлите со подригнување, а делот кој ќе помине низ остатокот од дигестивниот систем ќе излезе во облик на ветер.
Интолеранција на храна
Иако можеби во текот на целиот живот сте уживале во млеко и млечни производи без никакви проблеми, тоа во текот на животот може да се промени. Телото лесно може да стане интолерантно на лактозата во овие намирници и не може да ја свари, поради што може да се чувствувате подуено и тромаво и да испуштате ветрови.
Истото важи и за глутенот – состојка на бројни житарици кои со интолеранција станува несварлив и предизвикува проблеми во варењето, а со тоа создава и гасови.

 
Нередовно одење по голема нужда
Вршењето на голема нужда е од клучно значење за здравјето на нашиот организам. На тој начин од телото се исфрла остатокот од храната која не му е потребна. Но, ако отфрлената храна остане предолго во дигестивниот тракт, бактериите кои си ја вршат работата предизвикуваат ферментација и ослободување на гасови кои се собираат во цревата.
На крајот излегуваат во облик на ветер со непријатен мирис. Доколку имате проблем со варењето пијте многу течности, почнете да вежбате и прехраната освежете ја со намирници богати со влакна.
Тешка храна и газирани пијалаци
Храната која ја внесувате во организмот во него останува долго и за време на процесот на варење, кој започнува во устата, поминува низ бројни промени. Пржената и мрсна храна е многу тешка за варење па долго се задржува во цревата.
Со тоа за време на варењето се ослободува голема количина на гасови кои предизвикуваат непријатни ветрови. Истото важи и за газирани и слатки пијалаци кои во себе содржат меурчиња и со тоа го отежнуваат процесот на варење.
Антиоксидансите и витаминот Ц се најважни состојки на кивито. Количината на витамин Ц во 100 грама киви е дури 98 мг, што е двојно повеќе од лимонот и портокалот. Кивито се препорачува да се конзумира наутро.Нарушување на бројот на бактериите
Бактериите предизвикуваат ферментација, односно разградување на храната која ме ја изел

loading...
Loading...