Од први февруари сегашните електронски билетите од 150 денари со пет гратис возења ќе се купуваат по иста цена но ќе имаат три возења помалку. Од здружението слобода превоз ги советуваат граѓаните кои немаат купено ваков билет да го направат тоа, затоа што од идниот месец ќе добијат три возења помалку. Од здружението велат ваквиот систем е современ и модерен , но важно е како ќе биде менаџиран. Иако е рано да се процени како функционира, сметаат деке има мали пропусти во делот на наплатата и дека дел од граѓаните не се доволно информирани околу користењето. За патниците проблем е тоа што повеќе не се продава билет за едно возење.
И од ЈСП потврдија дека има голема побарувачка за електринските картички. По три пати во денот се ври достава и се користат сите капацитети за да се одговори на потребите.
Само кога првиот пат се купува картичката се плаќаат 150 денари. Кога целосно ќе се искористи граѓаните ја надоплнуваат со колку сакаа возења и тоа само во билетарниците. Може да се плаќа и со мобилен телефон. Така цената за едно возење чини 40 денари, а на вечерниот билет 50 денари. За повозрасните овој начин на плаќање е сложен.
Новиот систем за наплата во автобусите се воведе на почетокот на годинава.Од здружението велат ваквиот систем е современ и модерен , но важно е како ќе биде менаџиран. Иако е рано да се процени како функ