Корисни вежби за луѓе со болки во грбот

Loading...

Многу луѓе поради природата на својата работа се присилени долго време да седат. Таквото долготрајно седење, негативно влијае на грбот и 'рбетот.Подолунаведените вежби може да ви помогнат како правилни да ги оформите и зацврстите мускулите. Ако грбните мускули не се доволно зацврстени и затегнати, еден погрешно движење може да предизвика долготрајни и силни болки во долниот дел на 'рбетот.
Денес се поголем број на помлади лица од 40 години забележуваат појава на калцификација и влошување на 'рскавицата во зглобовите, поради долготрајното седење и нераздвиженост.

Прва вежба:
Чекорењето со книга на глава е идеја на нашите предци, но воопшта не е лоша. Експертите предложуваат на главата да ставите кеса со ориз или тесто тешко еден килограм, а преку неа кутија сол од 500 грами. Длабоко вдишете, вовлечете го стомакот, опуштете ги рамењата и направете неколку чекори во собата. Вежбата нека трае од 5 до 6 минути, а можете да ги повторувате секојдневно.
Втора вежба
Одете на прошетка со стапови, во стил на нордиските скијачи. Потпирањето на стаповите за време на прошетка, правилно ќе го држи вашиот 'рбет. Многу наскоро ќе забележите дека правилно го држите телото.  Подолунаведените вежби може да ви помогнат како правилни да ги оформите и зацврстите мускулите. Ако грбните мускули не се доволно зацврстени и зате

loading...
Loading...