Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години.
На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот.
Главниот извршен директор Нилс Кристијансен рече дека очекува семејната компанија да продолжи да го надминува глобалниот пазар, додавајќи дека очекува едноцифрен раст на продажбата оваа година и покрај континуираните пригушени изгледи за секторот.
„Очекувањата се дека пазарот сè уште нема да биде лесен“, изјави тој, додавајќи дека очекува пазарот да забележи помал пад во 2024-та година од минатата година.
„Lego“ соопшти дека вкупниот приход, кој вклучува продажба на трговците на мало, се зголемил за 2 отсто минатата година на 65,9 милијарди дански круни (9,65 милијарди долари).
„Мислам дека причината за нашиот успех е тоа што нашиот бренд е исклучително силен насекаде низ светот“, вели Кристијансен.
Сепак, потрошувачите „малку се воздржуваат“, купувајќи помалку или поевтини комплети „Lego“, вели тој.
„Дел од нашиот успех е тоа што ние сме многу добри во тоа што ги имаме вистинските работи на полиците, вклучително и по вистинските цени“, вели тој.
Во текот на изминатите 3-4 години, компанијата инвестираше многу во проширување на производствените капацитети и отворање нови продавници. Минатата година отвори 147 нови продавници, со што вкупниот број на продавници во светот достигна над 1.000.
Повеќе од половина од новоотворените продавници беа во Кина, каде што бројката сега надминува 500. Сепак, продажбата во земјата се намали минатата година поради она што Кристијансен го опиша како „макроекономски“ фактори.
Кристијансен вели дека компанијата ќе продолжи да инвестира и да отвора нови продавници во земјата за да го прошири својот бренд.