Недостаток од магнезиум: Како да препознаете и што да конзумирате

Loading...

Магнезиумот е осми најчест минерал на Земјата, а трет најчест во морската вода. Само натриум има повеќе. За нас најважен податок е дека магнезиумот е четврт најчест минерал во човечкото тело.Најмногу го има во коските и заботе, а остатокот во мускулното ткиво и ќелиите, т.е. во крвта. Улогата на магнезиумот во човечкото тело е голема. Помага во унапредување на метаболичкиот процес, вклучувајќи ослободување енергија од храната и нековиот пренос низ телото.
Исто така, секоја ќелија во човечкото тело има потреба од одредена количина на магнезиум за да не ослабне. Магнезиумот делува заедно со калциумот за контрола на електричниот импулс во ќелијата. Концентрацијата на магнезиумот во здравите ќелии е многу поголема од калциумот, а тој однос е многу важен.
Нивната меѓусебна рамнотежа и делување се важни за да се спречи собирање на калциум во ќелиите, што може да доведе до раздразливост, ослабено делување на ќелиите или нивно изумирање.
Симптоми на недостаток од магнезиум се: главоболка, мигрена, умор, вртоглавица, поспаност, нервоза, раздразливост, болки во мускулите, грчење на мускулите, губиток на апетит.
Потребно е да се внесува преку секојдневната храна и пијлоци.
Храната која е добар извор на магнезиум е: зелен зеленчук (спанаќ, блитва), бадеми, ореви, бразилски ореви, семки од тиква, семки од сончоглед, смокви, банани.Најмногу го има во коските и заботе, а остатокот во мускулното ткиво и ќелиите, т.е. во крвта. Улогата на магнезиумот во човечкото тело е голема. П

loading...
Loading...