Откријте ја ФОРМУЛАТА за трајното слабеење!

Loading...

За да се одржи постигнатата тежина, најважно е од почетокот добро да се испланира посакуваното слабеење, односно да се придржувате до новите прехрамбени принципи, а тоа значи редовно земање на оброците во подеднакво време и почитување на препораките за врстата и количината на храна, како и за начинот на подготвување.Тајната на резултатот може да се осигура само ако во потполност ги прифатите новите прехрамбени принципи.
Како цел на постапката треба да се придржувате до себе(бидејќи секој од нас може самиот да се прелаже и да биде попустлив спрема себе), тешко е самостално да се реализира преминот на нормално калоричната исхрана. Испробувањето треба да одреди која количина на храна и во какви оброци е оптимална.
Преминувањето на хипокалорична на нормално калорична исхрана обично е третина од вкупното слабеење, додека постепеното привикнување на рационално нормална калорична прехрана обично трае до седум пати подолго од самата постапка на слабеење.
Ако на пример , со хипокалоричната диета треба да ослабнете триесет килограми, слабеењето ќе трае околу 6 месеци, а постепеното преминување на нормална калорична исхрана ќе трае околу месец дена, додека испробувањето на сопственото посакувано дневно внесување на калории трае околу две години.  Тајната на резултатот може да се осигура само ако во потполност ги прифатите новите прехрамбени принципи.
Како цел на пост

loading...
Loading...