Ова е храна која се бори против ракот!

Loading...

Да, сите сакаме да живееме долго, но за здрав и долг живот, мора да се вложува. Нобеловката Елизабет Блекбрн, направила мени, кое ги намалува срцевите болести, деменцијата, шлогот. Накратко менито се базира на овошје и зеленчук.1. Зелковиден зеленчук: брокули, прокељ, зелка, кељ, ротквици, репка, зелена салата.
Една порција дневно: половина шолја сецкана или четвртина шолја брокула или кељ.
2. Зеленило: кељ, млада зелена салата, спанаќ, блитва.
Една порција дневно: една шолја сирово или половина шолја готвено зеленило.
3. Останат зеленчук: цвекло, морков, тиквички, кромид, печурки, тикви, грашок, компир, домат.
Две порции дневно: една шолја сиров лиснат зеленчук, половина шолја сиров или готвен лиснат зеленчук, половина шолја сок од зеленчук, четвртина шолја сушени печурки.
4. Грав: црн, црно-бел грав, соја варен или пржен грав, леблебија, грашок, шарен грав, тофу, хумус.
Три порции дневно: Четвртина шолја хумус или варен грав, половина шолја грашок или полна шолја свеж грашок.
5. Бобинки: свежо или сушено овошје, капини, вишни малини, јагоди.
Една порција дневно: половина шолја свежо или замрзнато од наведеното овошје, или четвртина шолја суво овошје.
6. Останато овошје: јаболка, кајсии, авокадо, банани, дињи, урми, смокви, киви, лимон, лимета, манго, праски, портокали, папаја, круши, ананас, слива, калинка, мандарина, лубеница.
Три порции дневно: една шолја едно овошје од горе наведените, по можност да биде сецкано или четвртина суво овошје.
7. Лелено семе
Една супена лажица дневно.
8. Ореви
Четвртина шолји дневно или две лажици кикирики или бадеми.
9. Зачини
Секој ден треба да ставате по четвртина лажица куркума, покрај сите други зачини во кои уживате.
11. Интегрални житарици: ориз, тестенини, житарици, леб.
Три порции дневно: половина шолја варен ориз или тестенини, една шолја житарици, кришка леб или половина леб.
11. Вежбање
Идеално би било кога би одвојувале секојдневно по 90 минути на умерени активности како на пример одење.
12. Вода
Пет големи чаши дневно.1. Зелковиден зеленчук: брокули, прокељ, зелка, кељ, ротквици, репка, зелена салата.
Една порција дневно:

loading...
Loading...