Што е маркетинг? Ова момче го објасни апсолутно совршено.1.Здогледувате прекрасна девојка на забава. Ѝ приоѓате и ѝ велите: ‘Јас сум многу богат. Омажи се за мене!’ – Тоа е директрен маркетинг.
2. На забава сте со еден куп пријатели и здогледувате прекрасна девојка. Еден од товоите пријатели оди до девојката и покажува кон вас и вели: ‘Тој е многу богат. Омажи се за него’- Тоа е рекламирање.
3. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Одите до нејзе и го земате нејзиниот број. Следниот ден, се јавувате и ѝ велите: „Здарво, јас сум многу богат. Омажи се за мене“ – Тоа е телемаркетинг.
4. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Ја затегате вратоврската, одите до нејзе, ја прашувате за пијалок, ја отворате вратата од автомобилот за неа, ја кревате кесата откако ќе ја испушти, ѝ нудите превоз до дома и тогаш и велите: „Патем, јас сум богат. Ќе се омажиш ли за мене?“- Тоа се јавни односи.
5. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Таа доаѓа до вас и ви вели: „Ти си многу богат! Може ли да се ожениш со мене?“ – Тоа е перпознавање на бренд.
6. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Одите до нејзе и ѝ велите: Јас сум многу богат. Омажи се за мене!“. Таа ви се насмевнува и ви удира шамар. – Тоа е повратна реакција на потрошувачот.
7. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Одите до нејзе и ѝ велите: „Јас сум многу богат. Омажи се за мене!“. И таа ве запознава со својот сопруг – Тоа е јаз помеѓу побарувачката и резервите.
8. На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Одите до нејзе и пред да кажете било што, доаѓа друг и ѝ вели: „Јас сум многу богат. Омажи се за мене!“- Тоа е конкуренција на пазарот.
9. . На забава сте и здогледувате прекрасна девојка. Одите до нејзе и пред да кажете: „Јас сум многу богат. Омажи се за мене!“ пристигнува вашата сопруга. – Тоа е рестрикција за влез на други пазари.1.Здогледувате прекрасна девојка на забава. Ѝ приоѓате и ѝ велите: ‘Јас сум многу богат. Омажи се за мене!’ – Тоа е директр
©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK> може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.