Овие три намирници СЕКОГАШ да ги избегнувате во исхраната

Loading...

Кога се обидувате да воведете здрави навики во вашата исхрана, постојат намирници кои треба да ги избегнувате бидејки не содржат хранливи состојки, не се здрави и поради нив се здебелуваме.Ова се трите намирници кои треба да ги збегнуваме во секојдневната исхрана.
Бел леб
Тој е составен дел од нашата исхрана, меѓутоа тој нема скоро никаква хранлива вредност. Содржи многу шеќер и краткотрајно го задоволува чувството на глад па затоа после неколку часа веројатно ќе посегнете по грицките. Како последица на тоа, луѓето кои јадат повеќе леб побрзо се здебелуваат. Доколку често го конзумирате, научниците велат да го замените со житарки или интегрален леб.
Пржена храна
Пржената храна треба да се избегнува. Покрај тоа што нема никаква хранлива вредност, го загрозува и нашето здравје. Покрај тоа пржената храна негативно влијае на варењето на храната. Наместо пржена храна, своите омилени оброци подготвувајте ги во рерна, во нивниот сопствен сок и со многу зеленчук.
Бел ориз
Многу луѓе веруваат дека оризот е здрав, меѓутоа постојат видови на ориз кои не се здрави. Исто како и белиот леб, белиот ориз е сиромашен со хранливи компоненти, не содржи влакна кои се многу битни за чувството на ситост. Белиот ориз ја успорува апсорпцијта на шеќерот, па со тоа го зголемува нивото на шеќер во крвта.
Подобро е да конзумирате кафен ориз кој изобилува со аминокиселини и витамини. Покрај тоа тој содржи и многу влакна кои се важни за здравјето на вашето срце.Ова се трите намирници кои треба да ги збегнуваме во секојдневната исхрана.
Бел леб
Тој е составен дел од нашата и

loading...
Loading...