Овој зеленчук со варење НЕ ГУБИ, туку ДОБИВА на квалитет – Се препорачува за заболените од рак!

Loading...

Со загревање на ова овошје се ослободува и до 40 посто од важното соединение кое го содржи.Доколку сакате да уживате во максималната корист од морковите, термички обработете ги пред јадење. Имено, во свежиот плод се наоѓа дури 3% бета каротен, додека со загревање, како што е варењето или печењето – се отпушта и до 40% од ова важно соединение.
Бојата на морковите укажува дека се богати со бета – каротен, потоа следат витамин К, витамин Ц, витамин Е, витамин Б1, Б2, Б3, Б6, фолна киселина, фосфор, калиум, манган и молбиден.
Исто така обилува со вредни антиоксиданси – каротеноиди, хидроксинамични киселини и антоцијани.
Метаболичкиот претходник на витаминот А, бета каротен, оправдано го добил името по морковите (лат. Carota) бидејќи тие содржат 407 отсто од неговата дневна препорачана доза. Бета-каротенот го зајакнува имунитетот, штити од инфекции и рак.
Редовното консумирање на бета каротен го намалува ризикот од појава на глаукома и катаракта, помага при зачувување и подобрување на видот и ја намалува кратковидоста – особено кај децата.
Бета каротенот е пожелен во прехраната кај заболените од рак (особено на белите дробови, желудникот, тенкото црево, грлото на матката и самата матка), бидејќи тие според истражувањата, имаат за третина помалку од нормалата.
Адекватната дневна доза на бета каротен кај пушачите значајно ги намалуваат шансите за добивање на рак на белите дробови и емфизем.

 

Редовното консумирање на морковите:
– го смалуваат ризикот од мозочен удар
– го заштитуваат видот
– го поттикнуваат варењето и работата на црниот дроб
– заштитуваат од неколку видови рак
– го чуваат здравјето на срцето и крвните жили
– го зајакнуваат имунитетот
– помагаат при дијареа
– го подобруваат изгледот на кожата
– го чистат организмотДоколку сакате да уживате во максималната корист од морковите, термички обработете ги пред јадење. Имено, во свежиот плод се наоѓа дури 3% бета кар

loading...
Loading...