ОВОШЈЕ ЗА СЛАБЕЕЊЕ: 12 сливи на ден прават ЧУДО за витка линија!

Loading...

Една слива е исто колку и шака боровница…Барем кога станува збор за количината на антиоксидансите. Оваа кралица на мармаладот, носи уште една „кралска лента“: Прв избор е кај констипација, односно затвор (запек).Не може да ја заобиколи ниту една домаќинка кога спрема зимница,а освен што најчесто се користи за подготвување на мармалад и кнедли, секако пожелно е да се јаде и свежа бидејќи содржи витамин Ц (5 до 8мг на 100г. во зависност од тоа за кој вид се работи), витамин Б6, бакар, витамин Б3, витамин К, магнезиум, железо, калциум. Сливата обилува и со влакна, 2г на 100г, а покрај сето тоа е и нискокалорично овошје.
Истражувањата покажале дека сливата ги зајакнува коските, го намалува ризикот од заболување со рак на дебелото црево, но и дека консумацијата на 12 сливи од просечна големина на ден за време од два месеци, го намалува нивото на лош холестерол LDL.
И ниту тука не престануваат благодетите на оваа „кралица“. Консумацијата на околу 12 суви сливи на ден, односно 100 грама, за три месеци значајно ќе се зголемат маркерите во крвта кои покажуваат зголемување на згуснатоста на коските, покажува едно од истражувањата.
Хидрокси-фенил изатин е еден од состојките на габите, поради кој, меѓу останатото ова овошје има лаксативно дејство. Му помагаат и сорбитолот и феноли, како и билните влакна. 25 грама суви сливи, што е во просек еквивалент со 3 плода, ќе ви осигура 5% потребно дневно внесување на влакна кое за мажите од 19 до 50 години е 25%, а за жените од иста старосна група 7%.Не може да ја заобиколи ниту една домаќинка кога спрема зимница,а освен што најчесто се користи за подготвување на мармалад и кнедли, секако пожелн

loading...
Loading...