Пет постапки со кои ќе си го уништите угледот на друштвените мрежи

Друштвените мрежи како Facebook, Twitter и Google+ дозволуваат да се поврзете со пријателите, но и со клиентите на пазарот. Сепак, ако се користат несоодветно, тие може да бидат силна алатка за уништувањето на сопствениот углед.Според порталот Entrepeneur ова се петте начини на кои компаниите и корисниците можат да си ја уништат онлајн репутацијата – внимавајте и одбегнувајте ги, за да не си го нарушите угледот на друштвените мрежи.
1. Досадни постови
Ако постот не покажува личен став и некаква перспектива, многу е веројатно дека нема да привлече внимание. За да го зголемите интересот потребни се нови перспективи за старите теми или нешто што покажува борба против статус кво ситуацијата. Во секој пост е потребно да има малку хумор и дел од вашиот карактер, а таквите одлики се добри и за брендирањето. Се разбира никој не сака објавениот статус да му биде веднаш заборавен.
2. Непочитување на останатите
Друштвените мрежи не се место на кое треба да ги решавате проблемите со другите луѓе. Кога се во прашање профилите на брендовите, нема голема разлика меѓу навредувањето некого јавно и викањето по вработените или дури клиентите во фирмата. Точно е дека тоа може да привлече внимание, но тоа не е она внимание кое го сакате.
За жал, колку што сте попопуларни на друштвените мрежи, толку повеќе ќе имате хејтери што ќе сакаат да ве дискредитираат. Она што е важно е да не им се осветувате јавно, туку едноставно да го избришете коментарот или дури и да го блокирате корисникот.
Повеќе на GSM.MKСпоред порталот Entrepeneur ова се петте начини на кои компаниите и корисниците можат да си ја уништат онлајн репутацијата – внимавајте и одбегнува

Пронајдете не на следниве мрежи: