Пет зимски видови на храна кои ви го чуваат здравјето

Loading...

Одржувајте ја вашата форма и чувајте го вашето здравје и во текот на студената зима со додавање на овие супер продукти во вашата исхрана.Калинка
Содржи: фолна киселина, калиум, витамин Ц и К.
Може да ги намали болките во зглобовите, се бори против вируси и спречува мозочен удар.
Може да се пие со зелен чај кој исто така помага во намалување на болка и е многу повкусен измешан со сок од калинка.
Авокадо
Содржи омега-6, фолна киселина, омега-3,калиум и витамин Б6.Го намалува високиот притисок, холестеролот и помага во борба против ракот.Мононезаситените масти од авокадото заедно со сокот од лимон или лимон може да ви помогнат во намалување на наслагите на стомакот.
Див лосос
Содржи витамини Б3,Б12, и Д како и омега 3.Помага во изградба на мускули, го намалува воспалението и болката, како и во губење на тежината и против автоимуни болести.Заедно со ѓумбирот има уште посилно дејство против болката.Ставете свеж ѓумбир во лосос маринадата.
Киноа
Содржи протеини, влакна, железо.Делува на произведување на серотонин, спречува мигрена и го намалува крвниот притисок.Семките од тиква се одличен извор на вегетаријански протеини.Посипете ги врз киноата.
Боровинки
Содржат манган, витамин Ц и К и антоцианин.Го заштитуваат срцето,помагаат за зачувување на меморијата и видот, помагаат во борбата против ракот и дијабетес.
Извор: najadise.mkКалинка
Содржи: фолна киселина, калиум, витамин Ц и К.

loading...
Loading...