Поигрување со умот: Рекламите се полни со скриени секси пораки- дали ги забележавте?

Како што ќе забележите, скриените секси пораки не ги изоставиле ниту компаниите како Кока Кола или Пепси.Не е новост дека сексот и голотијата најдобро се продаваат, без разлика на тоа за кој сегмент или индустрија се работи. Иако продажбата на леб или некои слични „обични“ намирници никој не треба да ги става во сексуална конотација, но сега маркетиншките компании ни го сервираат тоа!
Фактот дека таквата пракса постои долго па денес рекламните пораки се и повеќе од експлицитни. Често пати ги преплавуваат градовите со разголени тела покрај пораки кои алудираат на нешто „просто“.
Но, поопасни од таквите очигледни маркетиншки дела се и оние прикриените пораки кои до нашата свест допираат на сосема поинаков начин.Не е новост дека сексот и голотијата најдобро се продаваат, без разлика на тоа за кој сегмент или индустрија се работи. Иако продажбата на леб или

Пронајдете не на следниве мрежи:

©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.