Во актуелното истражување “Vehicle Dependability Study 2013” (студија за автомобилската стабилност 2013), кое во февруари го презентираше реномираниот институт за истражување на пазарот Ј.D. Power and Associates, го издвојува Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG како најдобра европска автомобилска марка.
Студијата со помош на детален прашалник го анализира задоволството на купувачите од квалитетот на возилата во првите три години од испораката на новото возило. Оценувани се различни категории како на пример “надворешноста на возилото”, “возачкото искуство” и “моторот и менувачот”. САД во 2012 година за Порше беше најуспешниот пазар: вкупно 35.043 купувачи се одлучиле за модел од Zuffenhausen или Leipzig – што претставува зголемување за 20 отсто во споредба со 2011 година.Во актуелното истражување “Vehicle Dependability Study 2013” (студија за автомобилската стабилност 2013),