Природен начин за забрзување на матаболизмот

Loading...

Бавниот метаболизам е проблем кај голем број луѓе, односно тоа  е причина зошто некои луѓе не можат да изгубат вишок килограми. Луѓето со брз метаболизам можат да изедат доста  храна и тоа богата со масти и јаглени хидрати и повторно нема да се здебелат. Еве неколку видови на храна кои ке ја подобрат работата на вашиот метаболизам и одржувањето на тежината.
1. Зелен чајЗелениот чај помага при согорувањето на калориите. Пијте го чајот меѓу оброците или додека јадете.
2.Чај од Камбуха
Овој чај кој е направен од црната Комбуха печурка, денес има голема примена во медицината. Тој помага за најразлични видови проблеми, од намалување на артритис до детоксикација на црниот дроб. Токму таа способност за детоксикација на овој вид чај, може да ви помогне во одржување на вашиот метаболизам.
3. ЈогуртЗдравите бактерии во јогуртот помага за полесно одржување на тежината, а експертите велат дека добрите бактерии на јогуртот не дозволуваат да се формираат масни наслаги.4. Бадеми Бадемите содржат растителни влакна и антиоксиданси кои се важни за одржување на човековото здравје. Тие го зајакнуваат нашиот имунитет и се богати со витамин Е. Исто така со грицкањето на бадемите се задржува чувството на задоволство и ситост.5. Кафе
Голем број истражувања покажуваат дека кофеинот помага во согорувањето на калориите, меѓутоа предупредуваат да не се претера

6. Јаболка
Јабокото е еден од најбогатите извори на влакна кои лесно се топат и кои го намалуваат чувството за глад. Тие го подигнуваат нивото на гликоза и со тоа прават да се чувствувате сити подолго време.
7.Вода
Пиењето 8 чаши вода дневно е повеќе од доволно за вашето здравје. Водата исто така помага при одржување на тежината и забрзување на метаболизмот.8. Брокули
Брокулите содржат индоли, состојки што го забрзуваат метаболизмот.
9. Белка од јајцеБелките од јајцето немаат маснотии и се одличен извор на протеини.1. Зелен чајЗелениот чај помага при согорувањето на калориите. Пијте го чајот меѓу оброците или додека јадете.

loading...
Loading...