СДСМ нема креативност за изборниот материјал. Покрај графичкиот дизајн на материјалот, СДСМ и на овие избори не ја научи лекцијата, па пред граѓаните излезе без предизборна програма, наспроти кандидатите на ВМРО-ДПМНЕ кои за секоја општина имаат изработено детална програма, велат експертите.
Со плакати со комунистичка иконографија, опозицијата ја трча оваа изборна кампања. Стиснатата тупаница е забележана на секоја изборна кампања. Комунистиччки знак е и тоа што ниту еден од кандидатите на СДСМ не гледа директно во објективот, во очите на тие што треба да им се испрати пораката.
Интересно е што кандидатите за градоначалници се претставени во црно-бела боја, што исто така е белег на постерите на сите комунистички лидери.
Покрај тоа, избледените бои кои се користат на плакатите на СДСМ, се исто така комунистички белег. Сепак, не е ништо ново, СДСМ да превзема логоа и белези од други партии.
Наспроти опозицијата, владеачката партија и оваа година подготви детална програма за секоја општина.
Но, недостатокот на креативност на опозицијата не е проблем само во графичкиот дизајн, според експертите. СДСМ и на овие избори не ја научи лекцијата, па пред граѓаните се појави со неподготвена програма, наспроти владеачката партија која за секоја општина има подготвено детална програма.
Токму поради тоа според аналитичарите, Бранко Црвенковски на своите митинзи мора да ја искористи истата реторика од последните три изборни процеси и наместо проекти, тој нуди празни ветувања.
СДСМ нема креативност за изборниот материјал. Покрај графичкиот дизајн на материјалот, СДСМ и на овие избори не ја нау