Експертите од MyndPlay, специјализирани за развој на неврокомпјутерски интерфејси, покажаа дека шопингот може да донесе уште поголемо задоволство дури и од сексот.За да го достигнат овој заклучок, научниците го анализирале опсегот на активност генерирана од мозокот на учесниците во студијата, објави Њујорк пост.
Според истражувачите, луѓето кои купуваат можат да бидат поделени во две категории. Едната вклучува т.н. “инспирирани купувачи”, односно оние кои одат во продавница со идеја да купат нешто што ја нагласува нивната индивидуалност и природа.
Другата е потрошувачите кои пазаруваат да продолжат со модата или да се вклопат во нивната околина. Излегува дека мозочната активност на “инспирирани купувачи” во 84% од случаите ја покажува истата слика која се забележува и кај луѓето што уживаат на сексуални милувања, или оние кои победиле во дадено натпреварување. Како што забележува весникот, сепак, шопинг може да донесе уште повеќе задоволство од сексот, кога е со цел, но поголемиот дел од втората група всушност само се истоштува и доживува ментален замор, напротив.За да го достигнат овој заклучок, научниците го анализирале опсегот на активност генерирана од мозокот на учесниците во студијата, објави Њујорк по