Совети за витка половина

Loading...

Можете да вежбате по цел ден, но вашите мускулите да останат „закопани“ под слоевите на масти и поради тоа ништо да не се забележува. За да се постигне вистински рамен стомак, како дел од обуката наменета за развој на стомачните мускули треба и кардиоваскуларна вежба.
Обидете се скокање јаже, работи на неблагодарна работа или скокање вежби и се шири вашите раце и нозе (скокање дигалки), која ќе трае од 30 секунди до една минута помеѓу секој сет. Ви се топи масти и да се изгради силни мускули.
Интервални тренинзи Можете да вежбате по цел ден, но мускулите нема да се видат доколку се закопани под слој на масти. За да се постигне вистински рамен стомак, во склоп на тренингот треба да смислите кои кардиоваскуларни вежби ќе одговараат. Пробајте скокајте на јаже, трчајте на патека за трчање или пак џогирајте надвор. Правете го ова од 20 секунди до една минута помеѓу секој сет. Така ќе ги стопите мастите и ќе изградите цврсти мускули. Не прескокнувајте оброциПрескокнувањето на оброци овозможува создавање на сало на стомакот. Поради прескокнувањето на оброк, во телото расте нивото на кортизок, расте апетитот и се зголемува складирањето на масти, особено во пределот на стомакот. Со консумирање на мали оброци во текот на денот можете да ја намалите желбата за јадење и да го спречите насобирањето на мастите. Чувајте се од благото Шеќерот е смртен непријател на рамниот стомак. Тој предизвикува непотребен скок и пад на нивото на шеќерот во крвта, а секој негов вишок се складира како масти, Доколку сакате да изедете некој вкусен десерт по ручекот, при рака секогаш имајте овошје, како боровинки, малини или јагоди.
 
Зголемено консумирање на витамин ЦВитаминот Ц во големи количини го има во брокулите, кељот и пиперките. Важен е бидејќи може да помогне во одржувањето на нормалното ниво на кортизолот. Освен тоа, витаминот Ц е неопходен за производство на карнитин, кој во телото го користи за претворање на мастите во енергија.Зголемен внес на здрави мастиИ овде треба да се биде умерен. Но, здравите масти, како што се авокадото, оревите и маслиновото масло, можат да го продолжат чувството на ситост. Овие намирници ќе го забрзаат метаболизмот благодарение на високите дози на омега-3 масните киселини. СонСтатистички, колку луѓето повеќе се зафатени, толку сонот им е помалку важен. Меѓутоа, студиите докажаа дека недостатокот од сон доведува до дебелеење и желба за брза храна, зголемен ризик од срцеви болести и дијабетес. Со некој час повеќе сон можете да го одржувате вашето здравје.
Опуштете сеКортизол е хормон на стресот. Кога сте под стрес, нивото на кортизол расте. Во случаите на хроничен стрес, нивото на кортизол може да доведе до крајност или да влијае врз функцијата на надбубрежните жлезди и целиот метаболизам. Тоа доведува до дебелеење или неможност за губење на тежината, намален имунитет и создавање на воспаленија. Секој ден, дури и само пет минути, треба да најдете време за опуштање.Доколку и покрај вежбањето и здравата исхрана, сè уште се мачите со салото околу стомакот, а чувствувате и замор, нерасположение и лошо спиете, тогаш можеби патите од хормонска нерамнотежа која е последица на хроничниот стрес. Во тој случај треба да ги смените лошите животни навики. Започнете веднаш.Можете да вежбате по цел ден, но вашите мускулите да останат „закопани“ под слоевите на масти и поради тоа

loading...
Loading...