Топ 20 видови на храна кои може да ги јадете за појадок!-2 дел

Loading...

Започнете го вашиот ден на правилниот начин… Сите оние кои излегуваат без да појадуваат треба сериозно да размислат што прават…Појадокот е најважниот оброк во денот, кој што ќе ви даде енергија но и ќе го задоволи вашиот апетит и ќе ве спречи да се прејадувате во текот на денот. Првиот дел може да го прочитате на следниот ЛИНК11.ЈагодиОдличен антиоксиданс кој во себе има многу малку калории. Но и богати се со витамин Ц но и фолна киселина. Добри се и за вашето срце. Само една шолја со јагоди на ден ќе направи чудо.
12.КафеЕспресото нема само да ве разбуди. Пиењето каде може да ви помогне да живеете подолго. Најпрво се сметаше дека антиоксиднасите кои го содржи во комбинација со кофеинот се штетни но сепак има многу здравствени придобивки од кафето.
13.ЧајНе сте по кафето? Тогаш чајот е одличен за вас. Има многу помалку кофеин но богат е со антиоксиданси. Сите видови на чај се одлично но зелениот чај би го издвоиле. Пиењето чај може да ви помогне и да ги намалите килограмите.
14.ДињаДобар појадок. Содржи само 50 калории и огромно количество на витамин Ц како и витамин А. Помага за помлад изглед на вашата кожа. Има висока концентрација на вода што значи ќе помогне за хидратација.
15.КивиБогати со витамин Ц, многу помага и при варењето на храната. Одлични се и сами по себе но може да ги мешате и со друг вид на овошје.

 

16.Сок од портокалНишто не може да го замени свежо исцедениот сок од портокал. Помага во намалување на ризикот од остеопороза, депресија и одредени видови на рак.
17.Сок од брусницаПомага при бактерии на уринарниот тракт. Но неговата лековите моќ не застанува тука. Ја подобрува работата на кардиоваскуларниот систем. Но преголемата количина може да придонесе за проблеми со мокрењето.
18. ЖитарициПостојат многу видови но овие зрнца се вистински извор на здравје. Богати се со фолна киселина и други важни хранливи состојки. Може да ги консумирате со млеко.
19. МалиниОдлични се во борбата со ракот. Исто така се богати со растителни влакна, витамин Ц, витамин К кој помага да се изградат силни коски. Иако може да ги купите речиси во текот на целата година, може и да ги јадете замрзнати.
20. Пченичен лебЈаглехидратите се потпора на појадокот но мора да направите и добар избор односно да го одберете типот на јаглехдрати и тоа прави голема разлика. Одберете пченичен леб без разлика со што го јадете.11.ЈагодиОдличен антиоксиданс кој во себе има многу малку калории. Но и богати се со витамин Ц но и фолна киселина. До

loading...
Loading...