Три начини како да го намалите внесувањето шеќер во организмот

Loading...

Шеќерот го има во речиси секој прехрамбен продукт на пазарот. Колку што е сладок, толку и не е здрав во големи количини. Еве три едноставни мерки кои можете да ги преземета за да не се „презасладите“.Читајте ги декларациите и мудро одбирајте ги производите
Дури и јадењата кои ги сврстуваме во групите на солено, луто, кисело и горчливо содржат одредено количество на шеќер. Шеќерот го има во секакви производи како леб, бели пецива, тестенини, преливи за салати и друго.
Колку повеќе јадеме од овие продукти, толку повеќе организмот станува зависен од шеќер. Затоа внимателно одбирајте ја храната. Читајте ги и споредувајте ги декларациите на производите и купувајте ги оние со помалку шеќер во нив.

 
Скршете го сашеќерениот круг
Немјте да мислите дека чинија зашеќерени житарки за појадок ќе ве крепи цел ден. Таа храна во почетокот создава енергетска експлозија во вашето тело, н за час-два нивото на шеќер во крвта брзо опаѓа, па повторно сте гладни. Затоа за појадок појадувајте нешто со многу растителни влакна и протеини.
Кога ќе помислите на слатки и колачи, прошетајте се
Ако упорно мислите на слатките десерти, најдете си некоја занимација по дома, или пак едноставно излезете и прошетајте се. Желбите за слатко се најчесто минливи и со минимум 15тина минути шетање ќе заборавите на слатките кои сте сакале да ги изедете.Читајте ги декларациите и мудро одбирајте ги производите
Дури и јадењата кои ги сврстуваме во групите на солено, луто, кис

loading...
Loading...