Да се стане пријател со некој корисник на најпосетуваната социјална мрежа во светот, само што стана полесно благодарение на опцијатата Messenger codes.Имено, оваа опција почна да се шири по профилите што користат Messenger веќе во четвртокот, а станува збор за код којшто е прикажан до профилната фотографија на корисниците во кружен манир.
Заинтересираниот корисник го скенира кодот на посакуваната личност, по што се отвора прозорец за започнување на разговор.
Покрај тоа, Фејсбук го лансираше и Messenger Links, кратка верзија на постоечкото URL од профилот, кој отсега може да се наје во шаблонот „m.me/username“.
Оваа опција ќе го олесни воспоставувањето врска со лицата без потреба за внесување на нивното име во пребарувачот. Еден од начините за употреба на Codes и Links е во рекламниот сектор, за да може потенцијалниот потрошувач или партнер полесно да ја контактира компанијата или клиентот.Имено, оваа опција почна да се шири по профилите што користат Messenger веќе во четвртокот, а станува збор за код којшто е прикажан до профилната ф