Жито маркети и Кожувчанка во заедничка хуманитарна мисија

Ланецот на супермаркети „Жито Маркети“ и компанијата за флаширанавода  „Кожувчанка“  ќе  спроведат  донаторска  кампања  за  нови  апарати  на  Клиниката  заГинекологија и Акушерство, Скопје.Кампањата ќе се одвива под името „Со мал дел до голема цел“, во периодот од 15 јуни до 15август во сите општини каде Жито Маркети има свој продажен објект. „Оваа кампања е доказ дека нашата идеја за подобрување на општото добро на граѓаните сепроширува.  
Овој  пат  заедно  со  Кожувчанка  решивме  да  придонесеме  за  Клиника  заГинекологија и Акушерство и заедно со нашите потрошувачи да продолжиме да придонесувамеза  подобар  и  поквалитетен  живот  за  сите  граѓани“,  истакна Стојанче  Тодороски,  маркетингдиректор на Жито Маркети.Граѓаните  ќе  добијат можност  да  ја  искажат  својата  хуманост  со  поддршка  на  кампањата.
Нивното директно учество е овозможено со купување на Кожувчанка во кој било Жито Маркети,со  што  ќе  се  издвојуваат  средства  за  фондот  за  донација. Овие  средства  понатаму  ќе  сеискористат за нови апарати во Клиниката за Гинекологија и Акушерство во Скопје.
„Кожувчанка постојано бара начини како да им помогне на најранливите категории од нашето  Токму поради тоа се одлучивме на ваков тип на соработка со Жито Маркети штоиисто така е општествено одговорна компанија која се грижи и се залага за истите хумани целикако и ние“ изјави Ратко Мицев маркетинг менаџер на Кожувчанка.
Ваков  пример  на  соработка  помеѓу  компании  е  доказ  дека  нивната  грижа  за граѓаните  езначително важна за подобрување на општеството.„Ја поздравуваме оваа хуманитарна акција на Жито Маркети и Кожувчанка. Посебно не радувашто компаниите  самоиницијативно бараат  начини  како да ги  подобрат  условите  во јавните установи. Им благодариме што овој пат одбраа тоа да биде нашата клиника“, изјави Примариус Д-р Драган Тантуровски, Клиника за Гинекологија и Акушерство, Скопје.Ова не е прва донација и кампања од ваков тип и за Жито Маркети и за Кожувчанка.
И дветекомпании  општествената  одговорност  и  грижата  за  заедницата  ја имаат  како  приоритет  восвоето работење и ќе продолжат да придонесуваат за подобрување на условите во различниопштествени сегменти.Кампањата ќе се одвива под името „Со мал дел до голема цел“, во периодот од 15 јуни до 15август во сите општини каде Жито Маркети има с

Пронајдете не на следниве мрежи: