Шегата настрана, и Твитер и ФБ се направени со цел затупувување и контрола на масите. Сега кога им избега од контрола и се сврте против нив сведоци сме на панични забрани и осенчувања на независните и слободоумни креатори на содржини на интернет од страна на глобалофашистите. Бори се против тоталитаизмот со својот ум и методи но користи го и нивното оружје, платформи и техники на нивниот “учител” Сол Алински. Тоа го препознаваат, најповеќе ги боли и има најголем ефект.
Секој ден стотици милиони луѓе на Твитер учествуваат во речиси моментална размена на информации, а тоа ги прави корисниците повеќе глупави, според резултатите на тимот италијански истражувачи.
При анализирањето на влијанието на Твитер кога се користи за изучување литература, економистите на Католичкиот Универзитет Светото Срце во Милано, откриле дека не само што твитер не е успешен како образовна помош, туку всушност и ги намалува стандардизираните резултати од тестот кај учениците и студентите помеѓу 25% – 40%
” Тоа е доста страшен резултат”, изјави водечкиот автор ЏанПаоло Барбета за Вашингтон пост. “Не можам да кажам дали нешто се менува во умот, но можам да кажам дека нешто дефинитивно се менува во однесувањето и перформансите “.
Студијата на Барбета е досега најголемо и најригорозно испитување на ефектот на Твитер врз постигањата на учениците преку апликации за учење и задржување на информации во други области од животот .
Истражувањето користеше примерок од околу 1.500 ученици од над 70 италијански средни училишта за време на академската 2016-2017 година. Половина од учениците го користеле Твитер за анализирање на ” The Late Mattia Pascal “, романот од 1904 година, наишан од италијанскиот лауреат на Нобеловата награда Луиџи Пирандело. Тие објавуваја цитати и свои мненија на твитер, коментирајќи ги твититовите напишани од нивните соученици. Наставниците активно ја стимулирале онлајн дискусијата.
Другата половина на испитаниците како контролна група се потпираше на традиционалните наставни методи на училницата. Перформансите беа оценети врз основа на тест за мерење на разбирање и меморирање на книгата.
Користењето на Твитер ги намали перформансите на учениците на тестот за околу 25 до 40 проценти стандардната девијација од просечниот резултат, како што објаснува весникот. Џеф Хенкок, основачкиот директор на “Стенфорд социјал медиа лаб”, ги опиша како “прилично големи ефекти”. – WaPo
Падот беше најзабележителен кај учениците кои имале повисоко постигнувања. Карен Север од Универзитетот во Јужна Калифорнија, професор на Факултетот за комуникации и новинарство, рече дека студијата имала силни импликации и кога станува збор за политиката – иако наодите не се изненадувачки.
“Тоа е ист проблем што го имаме со нивото на политичка дискусија”, рече Север. “Луѓето добиваат 280 карактери на Твитер, а тоа не е доволно за подлабока дискусија. Без целосна позадина, најверојатно ќе бидете заведени … Помните кога дискутиравме дали луѓето воопшто имаат доволен опсег на внимание да користат 280 карактери, наместо само 140 колку што имаше твитер првично?”
Проблемот според Барбета, главниот автор, е дека луѓето секогаш кога имаат можност одат по полесниот пат. “Но, краткиот пат нема да ве однесе до одредиштето во овој случај”, додаде тој. “Тоа ќе ве однесе некаде на друго место”.
Барбета сугерираше дека намалувањето на перформансите меѓу учениците кои ја користеле сајтовите за социјално вмрежување за да го проучат романот е резултат на два фактора. Првиот е погрешно уверување од страна на учениците дека ја апсорбирале книгата со циркулирачки твитови за неговата содржина. Втората е дека времето поминато на социјалните медиуми едноставно го замени времето поминато, всушност, да се навалува над книгата .
Студијата придонесува за растечкиот скептицизам дека човечките активности – и учењето, конкретно – можат да се пренесат на киберпросторот без трошоци и загуби. На пример, една друга анализа покажа дека читањето базирано на екран помага да се впие знаењето. Иако, друга студија од 2016 година, заклучи дека резултатите од тестовите се пониски меѓу американските студенти кои се распоредени во училниците каде што се дозволени компјутери отколку оние што се потребни за да се прибегне кон пенкало и хартија.
Во случајот со Твитер и италијанската литература, почетната претпоставка на таа студија се покажала како погрешна. “Мислевме дека тестираме позитивна интервенција и очекувавме обратни резултати од ониедо кои дојдовме” , рече Барбета. – WaPo