Несоодветната инфраструктура за полнење ги одвраќа луѓето да купуваат електрични автомобили.Пред неколку години, производителите на автомобили почнаа да објавуваат елаборирани планови за трансформирање на нивните автомобилски линии во електрични возила.Некои од нив дури поставија рокови за прекин на производството на автомобили со мотори SUS. Но, многумина сега ги доведуваат во прашање таквите планови за иднината.Продажбата на ЕВ се забавува за некои автомобилски компании, додека не за други, но севкупниот интерес на потрошувачите опаѓа, до тој степен што речиси половина од сопствениците на електрични возила во Америка сега би можеле да се вратат на бензинските пумпи. Што се случува?Студија за потрошувачки пулс за мобилност од McKinsey & Co. за 2024 година открива дека 46 отсто од сопствениците на електрични возила во Соединетите држави, што е многу над глобалниот просек од 29 отсто, сакаат да се вратат на бензинските автомобили поради несоодветната инфраструктура за полнење.Според извештаите, 35 отсто од испитаниците рекле дека јавната мрежа на полначи сè уште не е доволно добра.Триесет и четири отсто рекле дека трошоците за поседување електрични возила сè уште се превисоки, додека 32 отсто рекле дека ЕВ биле премногу влијателни во менувањето на нивните модели на возење на долгите патувања.Трендот на желба за враќање на автомобили со SUS мотори е најизразен во Австралија (49%), а најмалку присутен во Јапонија (само 13%).Погледнете ја целосната табела:Земјата% од оние кои би се вратиле во СУСАвстралија49ТАЖНО46Бразил38Длабочина28Германија24Норвешка18Франција18Италија 15Јапонија13
Пронајдете не на следниве мрежи: