Анастасија Ражнатовиќ, Сека Алексиќ и Маја Беровиќ ја достигнаа магичната бројка од милион следбеници на Инстаграм, па заработуваат одлично од социјалните мрежи.
Разновидноста ја потресува кризата поради корона вирусот, но многумина сè уште живеат убаво од Инстаграм! Пејачите кои имаат голем број следбеници на социјалните мрежи заработуваат одлично од рекламите на нивните профили. Така, Анастасија Ражнатовиќ, Сека Алексиќ и Маја Беровиќ се меѓу најплатените.
Тие имаат јасно дефинирани ценовници кои нивните соработници им ги нудат на заинтересираните клиенти. Објавувањето на ѕидот чини околу 2.500, додека за story тие бараат 1.500 евра. Цената за приказната е пониска затоа што останува на профилот само 24 часа, но многумина се одлучуваат за оваа опција затоа што има одличен ефект. Наташа Беквалац, која има околу 800.000 следбеници, зеде 3.500 евра за објавата на ѕидот и побара 2.000 евра за приказната. Сите пејачи имаат и попусти доколку остварат долгорочна соработка со компанија или профил. Значи, најисплатливо е да се плати пакет од три месеци веднаш – вели еден од соработниците на овие sвезди.
Сепак, не се објавуваат сите објави на нивните профили.
Кога промовираат гардероба, најмногу станува збор за компензација. Сека Алексиќ се смета за личност која најчесто се согласува на ваква соработка. Таа сака да поддржува мали брендови, па затоа често ги рекламира и тие и ги испраќаат своите производи. Нејзиниот профил изгледа буквално како топ шоп. Што би рекле луѓето, тие промовираат сè, од игли до локомотиви.
Риалити sвездите Кристина Кија Коцкар и Луна Djогани имаат „само“ 500.000 следбеници, но поради обожавателите, нивните реклами одат одлично. Затоа брендовите не заштедуваат пари за рекламирање:
Кија и Луна имаат големи цени. Некои објави се наплатуваат 1.000 евра, други 2.000 евра. Понекогаш земаат повеќе пари.
Дијана Диди Јанковиќ има повеќе од милион следбеници на Инстаграм. Иако многумина велат дека купила следбеници, таа тврди дека тоа не е точно и дека живее убаво од својот профил.
Заработувам многу од социјалните мрежи. Во Америка, рекламирањето на Инстаграм е само цената. Една реклама на мојот Инстаграм чини 5000 УСД – тврди Диди.
Цеца зеде дури 6.000 евра
Светлана Цеца Ражнатовиќ зема дури 6.000 евра за да ги објави на Инстаграм. Според еден од нејзините соработници, таа работи само со докажани брендови.
Цеца не дозволува да застане зад компанија за која не може навистина да гарантира. Таа не сака да ги дискредитира своето име и презиме поради парите, па затоа многу внимателно избира со кого ќе соработува.
За разлика од Цеца, Лепа Брена и Драгана Мирковиќ не ги користат своите социјални мрежи за рекламирање компании или тоа го прават многу ретко.