Една компанија призна дека може да ви го оствари кошмарот – тие рекламираат слушање разговори преку микрофонот на телефоните, паметните телевизори или други уреди, за да можат да испорачаат подобри реклами.
Како што пренесува 404 Media, компанијата наречена Cox Media Group (CMG) им нуди на клиентите производ наречен „Активно слушање“ кој може да сервира реклами врз основа на разговорите што луѓето ги водат во нивните четири ѕида.
Наводно, CMG може да слуша разговори преку микрофони во паметни уреди и да ги користи за да идентификува потенцијални клиенти за различни производи и услуги.
Не е јасно дали CMG веќе ја користи оваа технологија, но повеќето луѓе не би имале премногу проблеми да веруваат во неа со оглед на фактот дека често зборуваме за нешто, а реклама за неа се појавува на Интернет.
Производ како овој ќе им помогне на компаниите да ги идентификуваат луѓето кои би можеле да бидат заинтересирани за нивните производи и да ги елиминираат претпоставките. Секако, има и етичка страна на приказната која сè уште не е целосно разрешена.
Не е ни познато дали технологијата CMG навистина функционира и веќе се користи, но 404 Media известува дека компанијата веќе бара клиенти на платформата LinkedIn, истакнувајќи дека повратот на инвестицијата е „импресивен“, што може да сугерира дека некои компании веќе го прават ова.
Пронајдете не на следниве мрежи: ©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.MK или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.