Кои познати личности бараат најмногу пари за само една објава на Инстаграм? Неверојатни цени

Познатите личности кои промовираат широк спектар на брендови и производи не се непознати за светот, а познато е дека многу од нив наплаќаат многу пари за тоа. Инстаграм страницата Wealth објави кој е на врвот на листата, а некои бараат и до 3 милиони долари за само една објава на Инстаграм.
Имено, во една објава на страницата Wealth се наведени некои од најголемите ѕвезди на денешницата, кои се и меѓу најследените на Инстаграм и се истакнува колку чини само една објава на нивниот профил.
На „дното“ е Џастин Бибер кој има 295 милиони следбеници, а една објава на неговиот профил чини 1,7 милиони долари. Клои Кардашијан, една од „помалку познатите“ сестри Кардашијан, наплаќа 1,8 милиони долари за една објава – исто како и Бијонсе, која има 312 милиони следбеници на Инстаграм.
Тука е и Ким Кардашијан со 357 милиони следбеници и цена од 2,1 милиони долари по објава, но и Аријана Гранде – 2,26 милиони долари, Двејн Џонсон The Rock – 2,32 милиони долари, Кајли Џенер – 2,38 милиони долари и Селена Гомез која бара 2,55 милиони долари по објава.
На самиот врв се фудбалските суперѕвезди Лео Меси и Кристијано Роналдо, кои наплаќаат 2,59 милиони долари и 3,23 милиони долари за една објава на Инстаграм.
Колку чинат платените објави на Инстаграм?
Врз основа на анкетите на инфлуенсерите на Инстаграм, Shopify наведува дека просечната спонзорирана објава на Инстаграм чини околу 1.300 долари.
Проценетите износи се поделени на следниов начин:
Нано-инфлуенсери (500-10.000 следбеници): 10 до 100 долари по објава
Микро-влијателни лица (10.000-50.000 следбеници): 100 до 500 долари по објава
Влијателни лица од средно ниво (50.000-100-000 следбеници) 500 до 5000 долари по објава
Макро-инфлуенсери (100.000–500.000 следбеници): 5.000 до 10.000 долари по објава
Мега-инфлуенсери (500.000+ следбеници): 10.000 долари и повеќе по објава
На социјалните платформи, неодамнешните податоци од истражувањата покажуваат дека микро и средно ниво инфлуенсери се повеќе се бараат, додека бројот на мега влијателите се намалува во последните години.

Пронајдете не на следниве мрежи: