НОВА ВОЕНА КОАЛИЦИЈА? РУСКИ СТРАТЕГИСКИ БОМБАРДЕРИ ТУ-95МС слетаа на кинеските ВОЕНИ АЕРОДРОМИ (видео)

Стратешки бомбардери на руските воздушни сили првпат слетаа на еден од крајбрежните аеродроми во Кина како дел од заедничките мисии со кинеските бомбардери.

Некои граѓани во близина на кинеските воени аеродроми го снимиле слетувањето на еден од руските стратешки бомбардери ТУ-95 од терасите и прозорците на зградите.

НОВА ВОЕНА КОАЛИЦИЈА? РУСКИ СТРАТЕГИСКИ БОМБАРДЕРИ ТУ-95МС слетаа на кинеските ВОЕНИ АЕРОДРОМИ

Инаку, руските воздушни сили и воздухопловните сили на Народноослободителната армија на Кина извршија уште една заедничка воздушна патрола во азиско-пацифичкиот регион.

Воздушната група се состоеше од стратешки ракетни носачи Ту-95МС на руските воздушни сили и стратешките бомбардери Хун-6К на воздухопловните сили Нардоно на Кинеската ослободителна армија извршија воздушни патроли над водите на Јапонското Море и Источно кинеското море.

Времетраењето на летот на руските стратешки ракетни носачи беше околу 8 часа.

Авионите Су-30 СМ и Су-35АС на руските воздушни сили обезбедија борбена придружба за воздушната група.

ТУ-95

ТУ-95 Тупољев, според класификацијата на НАТО Беар, е руски стратешки бомбардер со четири мотори со турбопропелери, чии први примероци полетаа во 1952 година. Во оперативната употреба од 1956 година до денес, бомбардерот играше различни улоги.

Во моментов, во војната во Украина, се користи како носач на крстосувачки ракети за напад на стратешката и критична инфраструктура на Украина.

Основни тактички технички податоци за ТУ-95: Димензии: должина 46,2 m, распон на крилата: 50,1 m, висина 12,12 m, празна тежина 90.000 kg, максимална тежина при полетување 171.000 kg, погон: 4 турбопроп мотори NK-12M, секој со 8001 КС, максимална брзина 920 km/h. Досег без полнење гориво во воздухот 15.000 km, максимална висина на летот 13.716 m. Руските воздухопловни сили располагаат со 62 оперативни стратешки бомбардери.

H-6

Кинескиот стратешки бомбардер H-6 (hongzha) е копија на поранешниот советски бомбардер Туповљев ТУ-16. Производството на овој авион датира од 1963 година, кога кинеската компанија Ксиан доби задача еден од двата испорачани советски бомбардери ТУ-16 да го претвори во носачи на нуклеарно оружје.

Тоа беше тогаш супер-таен проект под шифрата 21-511. Конверзијата на овој авион беше завршена во 1965 година кога тој авион ја фрли првата кинеска нуклеарна воздушна бомба од 25 kt над полигонот Лап Нор.

Димензии: должина 34,8 m, распон на крилата 33 m, висина 10,36, празна тежина 37.200 kg. Максимална маса на полетување 79.000 kg. Можност за носење борбен товар од 90.000 кг.

Авионот е придвижуван од два турбомлазни мотори Xian Wp8 кои овозможуваат максимална брзина од 1050 km/h. Максимална брзина на крстарење 768 km/h. Максималниот домет е 3.000 km, а максималниот плафон на летот е 12.800 m.

Екипажот се состои од 4 члена. Бомбардерот врши и нуклеарни и конвенционални мисии.

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.МК Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.МК може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.МК или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.