Јапонска пекара со помош на вештачка интелигенција произведе леб со вкус на љубовта


Најстарата пекара во земјата, Kimuraya Sohonten Co, се здружи со јапонската технолошка компанија NEC Corp за да произведе леб што го нарекуваат „Ren AI Pan“ – што во превод значи „AI лебот на љубовта“.

NEC и Kimuraja тврдат дека новата палета на лепчиња, кои доаѓаат во пет вкусови, ја доловува суштината на чувствата што многумина од нас ги поврзуваат со љубовта.
Според соопштението објавено од двете компании, NEC ја користел својата технологија за да ги анализира разговорите од програмите за состанување на реалните ТВ, како и песните кои вклучуваат референци за овошје и слатки во нивните текстови.
Преку оваа анализа, тие идентификувале пет клучни романтични чувства: прва средба, прв состанок, љубомора, скршено срце и взаемна љубов. Тогаш пекарата, благодарение на својата магија и умешност, успеала да ја претвори во различни вкусови на мек леб на пареа.

Лебот е пуштен во продажба од 1 февруари во супермаркетите во јапонскиот регион Канто и во онлајн продавницата на синџирот пекари Кимураја.
Што се однесува до тоа што довела до оваа необична соработка меѓу двата бренда, се чини дека и двете компании се соочиле со сличен предизвик: како да ја зголемат својата привлечност кај помладите генерации Јапонци.
Преку истражување на пазарот, синџирот пекари Кимураја открила дека сè поголем број млади луѓе велат дека не се заинтересирани за романтични врски. И покрај ваквиот тренд, кај младите сè уште постои силна желба да се забавуваат, да се заљубат и да го најдат вистинскиот партнер.
Препознавајќи ја оваа празнина, компанијата одлучи да создаде VI love леб, кој буди романтични чувства и чувства на љубов кога се јаде – всушност, ги инспирира да внесат дел од тие сензации во нивниот личен живот.
NEC вели дека користел две технологии за вештачка интелигенција за проектот: технологија за говор во текст и генерирање емоции од текстуални податоци.
Користејќи ги овие информации,вештачката интелигенција избрала состојки кои ги претставуваат емоциите поврзани со љубовта.
За да добијат материјал за работа, тие спровеле „анализа на разговор“ користејќи 15 часа извадени снимки од јапонско реално шоу за запознавање наречено „Денес се заљубив“.
Вештачката интелигенција ги претворила овие разговори во текст и ги класифицирала секој во една од петте категории: судбоносна средба, состанок, љубомора, скршено срце или взаемна љубов.
Следно, вештачката интелигенција ги извадила стиховите на приближно 35.000 јапонски песни поврзани со љубовта и храната од базата на податоци. Конечно, вештаќката инелигенција доделила „емоционални оценки“ на разговорите и текстовите за да создаде визуелна мапа што одговара на различни фази на љубов кон одредени видови храна и вкусови.
Лебот „Средба на судбината“ е зачинет со шеќерна паста, која ја претставува слатката, воздушеста емоција на првите изливи на љубов. „Љубомора“ има вкус на виолетова сладок компир, масло од тартуфи и суво грозје. „Првата средба“ е прелиена со кисело цитрусно овошје, односно кора од лимета и портокал, а „Заемна љубов“ е слатко-кисела мешавина од мед, праска и питаја (dragon fruit).

Иако технологијата го создала концептот, сепак човечката рака морала да го даде последниот вкус на лебовите.
„Изборот на состојките го направи вештачката интелигенција, но нашата улога беше да направиме леб од нив“, вели Јуки Китазава, развивач во пекарницата Кимураја.
„Посветивме внимание на боите што се користат за визуелно изразување на романтични емоции и се стремиме кон живописен и убав изглед на Лебот на љубовта.

„МИНУТИ ЗА СЕКОГО“ | 7/7 ЕМИСИИ:

Извор

Пронајдете не на следниве мрежи: