Љубов во време на Facebook и Instagram: Кои се правилата за врска?

Друго истражување објавено во списанието Psychology of Popular Media Culture покажа дека чувството на претеран однос со телефонот, дури и кога не го користите, е поврзано со незадоволство од врската.
Не претерувајте со објавување на социјалните медиуми
Ако некогаш сте помислиле дека паровите кои често објавуваат заеднички фотографии се обидуваат да им докажат на сите дека се среќни, иако не се, науката е на ваша страна. Студија објавена во Psychology of Popular Media Culture откри дека честото објавување е поврзано и со незадоволство во љубовната врска.
Ова не значи дека секој вид активност на социјалните мрежи е непожелен. Се разбира, во ред е да бидете среќни ако вашиот партнер објави заедничка фотографија. Клучно е претходно да се разговара за тоа што е прифатливо.
Договорете се за период за јавување или испраќање пораки
Некои парови сакаат да бидат во постојан контакт, додека други ретко испраќаат пораки. Двете опции се прифатливи, но само ако им одговара на двете страни.
Обврските се важни и мора да ги почитувате. Ако сте се согласиле да бидете во контакт еднаш дневно, тогаш исполнете го тоа. Имајте на ум дека никогаш не треба да заборавите важни датуми (родендени, годишнини, итн.).


Не се занимавајте со микроизневерување
Микроизневерувањето се навидум неважни работи што не значат конкретно неверство, но можат да укажат на тоа. Тешко е да се одредат, бидејќи секој има различни граници на соодветно однесување во врската.
Испраќањето пораки до поранешните партнери, поопуштениот начин на однесување при излегување со пријателите и слично може да бидат микроневерства што ќе му пречат на вашиот партнер. Се разбира, исто така треба да знаете кога огорченоста станува опсесивно однесување. Тогаш е време да ја прекинете врската.

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.МК Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.МК може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.МК или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.