Што треба да знаете за „добрите“ маснотии

Loading...

Пробувате да го држите под контрола примањето на маснотии? Но,постоиеден вид на маснотиикој му е потрбенна вашето тело за да преживее. Тоасе есенцијалните масникиселини (добри маснотии)  познати како Омега 3, 6 и 9. Омега 3 највеќе го има кајрибите во ладните води и лененото масло. Тиедаваат бројни многу посакувани ефекти. Скорешната студија направена во Columbia University Medical Center откри дека редовното конзумирање на долго-синџирести EPA и DHA Омега 3 од лосос и други риби може да игра улога во смалување на триглицеридите во крвотокот и спречување на „лошиот“ LDL холестерол да влезе во артериите.

Правена е студија за Омега 3 кај лабараториски глувци при што дојдено е до заклучокдека Омега 3 ја правеле својата „магија“ и ги одржува артериите чисти без оглед со какви хранливи материи биле хранети лабораториските глувци.

Научниците кои го правеле ова испитување кај луѓето, хранеле една група со балансирана храна, другата со типична „западна“ со месо и компири и трета група со високо масна храна. Во сите три групи Омега 3 драматично го намалила „lipoprotein lipase,“ молекула која ги врзува LDL холестеролот на ѕидовите од артериите.

loading...
Loading...