8 начини да се запре размислувањето и да се постигне мир во сегашниот момент-1 дел

Loading...

Ние правиме се за да останеме позитивни, но очиглено некогаш не можеме да спречиме негативните мисли да направат хаос во нашиот живот! Ние се грижиме за грешките од минатото или пак за моменталниот стрес а тоа може да доведе до негативна иднина. Но, можеби и во сегашноста се чусвтвуваме анксиозни, и имаме тешки денови и моментално се грижиме и се опседнуваме со тоа што грешно правиме!Но ова размислување може да биде штетно за вашето здравје. Станува збор за над-размислувања кои често се нагативни и мислиме дека не можеме да ги контролираме. Но не е така затоа што сепак постојат начини со кој може да се запре размислувањето и да се постигне мир во сегашниот момент.
1.Да се прифати дека имате проблем со над размислувањето!
Ако се чувствувате дека не може да ги запрете и дека едноставно не ви дозволуваат лошите мисли да бидете среќни тогаш навистина имате проблем. Но и ако сте опседнати со иднината и во моментов тоа ве прави несреќни и тогаш имате проблем. НО КЛУЧНО Е ДЕКА МОРА ДА ПРИЗНАЕТЕ ДЕКА ИМАТЕ ПРОБЛЕМ! Пикнувањето на главата под песок нема да ви помогне. Зборувајте со некој близок. 
2. Простете си себе си!
Еднаш кога ќе дознаете дека сте над-мислител мора да си простите на себе затоа што вашиот мозок е програмиран така. Организираноста на нашиот мозок не прави над-мислител. На пример постои можност вашата неуспешност на работното место да се поврзува со тоа што вие сеуште мислите на смртта на некој близок- на пример вашата тетка која починала минатата година. Секако негативните мисли носат негативни случувања. Сето тоа е производ на над-мислите. Но откако ќе станете свесни проблемот може да се реши!

 
3.Дишете повеќе
Ако нашиот мозок е приклучен на „оваа поврзана пајажина“ еден лош настан може да предизвика многу негативни мисли. Па како да се прекине ова?
Првото и најлесното е да почнете да дишете. Дишењето ќе ве смири и ќе ве поврзе со сегашниот момент. Вака изгледа лесно но често забораваме да го правиме затоа што нашиот мозок се опседнува со лошите мисли. 
Техниката е следна: Две секунди длабоко вдишување и четири секунди издишување низ носот. Овој модел дишење го зголемува CO2 во крвта, што може да го релаксира телото.
4.Зборувајте помалку
На многу над- мислители особено жените не може да им се помогне затоа што тие постојано зборуваат за лошите случувања. Мислиме дека зборувањето и споделувањето може да помогне а тоа всушност само ја влошува ситуацијата. Ако лицето е над-мислител тоа повторно ги анализира зборовите, деталите и повторно го активира мозокот негативно да мисли. А исто времено им пренесувате и негативни вибрации на тие околу вас. Ако чувствувате потреба да ги кажете проблемите тогаш запишете ги за да се тргнат од вашиот ум!
На следниот ЛИНК прочитајте го вториот дел!Но ова размислување може да биде штетно за вашето здравје. Станува збор за над-размислувања кои често се нагативни и мислиме дека не можеме да ги к

loading...
Loading...