Истражувањето објавено во списанието American Journal of Clinical Nutrition, кое ги следело прехранбените навики на 16.000 Американци во период од 16 години, откри изненадувачка поврзаност (или недостаток на истата) помеѓу намирниците кои ги јадеме и дебелеењето.Меѓу другото, податоците покажале очекувана поврзаност помеѓу добивањето телесна тежина и намирниците збогатени со скроб и шеќери, но вистинско изненадување било откритието дека некои „озлогласени“ намирници немаат никакво влијание на губењето или добивањето килограми, а откриени се и бројни намирници (како што е пилешкото без кожа) кои допринесуваат при губењето на килограмите.
Заклучок на истражувањето е дека ако сакате да ги изгубите килограмите, заменете ги јаглехидратите со протеини.
„Количината на маснотии во млечните производи воопшто не влијаеше на тежината“, рекла авторката на истражувањето д-р Џесика Смит.
„Инаку, кога луѓето би конзумирале повеќе немасни млечни производи, всушност би го зголемувале својот внес на јаглехидрати кои го поттикнуваат дебелеењето. Овие податоци укажуваат на тоа дека луѓето низ годините го компензираат намалениот внес на калории од маснотиите низ зголемениот внес на шеќер и скроб“, изјавила таа.
На наредната страна можете да видите која храна допринесува кон ефикасно губење на килограмите!
Храна која ја зголемува телесната тежина:
месо
пилешко со кожа
кравјо сирење
Храна која не влијае на телесната тежина
млеко
бобести растенија
кикирики
јајца
Храна која допринесува за губење на телесната тежина
јогурт
путер од кикирики
ореви и јаткасто овошје
пилешко без кожа
посно сирење
риба и морски плодовиМеѓу другото, податоците покажале очекувана поврзаност помеѓу добивањето телесна тежина и намирниците збогатени со скроб и шеќери, но вистинско изн



