четврток, 12 ноември 2026
Најново

Минимален К-15 во приватен сектор годинава е 18.141 денар

Претпочитан извор Додај го Пулс24 во твоите извори на Google Додај

До крајот на календарската година задолжително ќе им легне на сметките на работниците регрес за годишен одмор.

Минималната сума за исплата на регрес за годишен одмор, согласно законот е утврден на 40% од просечната исплатена плата и за оваа година сумата во приватниот сектор е 18,141 денари, додека за јавниот сектор сумата изнесува 12,372 денари.

ПУЛС24.МК - 14 ГОДИНИ

Согласно законот, работодавците до 31 декември треба да исплатат К-15.

Ако вработените не го добијат законскиот минимум за К15, можат да пријават во Синдикатот или во Државниот инспекторат за труд.

Регресот за годишен одмор се исплатува еднаш во текот на календарската година, а исплатата на регресот е задолжителна за работодавачите од приватниот сектор и тоа да исплатат на вработените кои кај нив (кај истиот работодавач) работеле најмалку 6 месеци во текот на една календарска година.