Видео: Реклама која не се препорачува на екстремно религиозни лица

Станува збор за реклама од 70-тите години на минатиот век на компанијата „Yellow Pages“. Оваа реклама ја разбранува јавноста во Америка која во тоа време се уште беше малку повеќе конзервативна.Слоганот „Let your fingers do it“ е еден од најмоќните рекламни слогани на сите времиња. Искористен е во рекламите за „Yellow Pages“.
Со овој слоган, компанијата сакала да покаже дека за да стигнат до потребното, луѓето не морале да скитаат по градот, туку само со прстите да прошетаат по страниците на нивното списание.
Како и да е, рекламава наиде на сериозни критики во САД, особено од оние општествени кругови и сојузни држави каде има најмногу религиозни фундаменталисти.
Погледнете ја рекламата на наредната страница.

Слоганот „Let your fingers do it“ е еден од најмоќните рекламни слогани на сите времиња. Искористен е во рекламите за „Yellow Pag

Пронајдете не на следниве мрежи: