Чомски: 10 стратегии за манипулација со луѓето

Сиромашните слоеви од општетството треба да бидат лишани од пристапот на разбирање на системот за манипулација, квалитетот на нивното образование задолжително мора да биде полош во однос на образованието кое го имаат одние од високите слоеви. Јазот помеѓу повисоките и пониските слоеви и образованието стана непремостлив.Врз основа на работата на еден од највлијателните интелектуалци во светот, американскиот лингвист Ноам Чомски, ви презентираме листа на десет стратегии за манипулација со помош на медиумите.
1. Пренасочување на вниманието
Одвлекување на вниманието на јавноста, и заменување на важните прашања со сосема неважни. Презаситување на луѓето со поплава од ирелевантни информации, како луѓето не би размислувале и би ја немале можноста да стекнат основни познавања за разбирањето на светот.
2. Создавање на проблеми
Овој метод исто така е наречен 8220;проблем-реакција-решение8221;. Треба да се создаде проблем, како дел од јавноста би реагирала на него. На пример да предизвикате и емитувате/ пренесувате информации од насилство, со намера и цел јавноста/ таргет групата која ја следи да добие впечаток дека има ограничување на слободата, економска криза или да се оправда рушењето на благосостојбата на државата.
3. Постепено градење на промените
За да се согласи јавноста со некои такви неприфатливи мерки на промена, се воведува метода на постепена промена, 8220;лажичка по лажичка8221;, со месеци и години. Промените кои може да предизвикаат отпор, они кои се спроведат брзо и во многу краток временски период, се спроведуваат со политиката на мали чекори, или чекор по чекор. Светот така се променува во текот на времето без луѓето да бидат свесни за промените кои настануваат.

 

4. Одложување
Уште еден од начините како да ја подготвиш јавноста за непопуларни промени е тие промени да се објавуваат и најавуваат многу порано, предвремено. Така луѓето не ја чувствуваат целосната тежина од тие ненадејни промени, тие се претходно навикнати за самата идеја за промените. Покрај тоа и 8220;заедничката надеж за подобра иднина8221; прави полесно да се прифатат.
5. Употреба на детски јазик
Кога се однесувате со возрасни како да се однесувате со деца, се подигнуваат два корисни ефекта: јавноста ја потиснува својата критичка свест и тогаш пораката има посилно дејство/ ефект врз луѓето. Овој сугестивен механизам нашироко се користи во рекламирањето.
Повеќе на: Think.mkВрз основа на работата на еден од највлијателните интелектуалци во светот, американскиот лингвист Ноам Чомски, ви презентираме листа на десет страт

Пронајдете не на следниве мрежи: