Се појави ново гледиште зошто германскиот авион е урнат, а го пласираше познатиот алтернативен блогер Јим Стоун од порталот „Jimstone“.Нам ни ја сервираа приказната дека копилотот Андреас Лубиц тргнал во самоубиствена мисија, но дали е тоа така?
Како се објаснуваат борбените авиони кои го следеле авионот кои не се споменуваат во извештајот, иако се сосема јасно сликани?
Постои теорија дека борбени авиони пукале на А320 пред да удри во Алпите. Таа теорија би можела да се прифати од следните причини:
Авионот А320 е посебно креиран што педалите и вртачите не се поврзани со механиката на авионот. Ако А320 бил опремен со механика за избегнување на судири, тој никако не можел да удир во планина бидјеќи би се подигнал во последен момент. Во тој случај, борбените авиони морале да пукаат на крилата на опашката како би оневозможиле избегнување на судир.
Без опашка, авионот под полн гас би се удрил во планината, што се поклопува со извештаите на очевидци кои слушнале грмење од неколку секунди.
Зошто борбените авиони биле таму, а потоа го напуштиле местото откако било очигледно дека авионот ќе падне? Тие знаеле дека ќе дојде до пад на авионот. Зошто тогаш го напуштиле местото? Доколку не предизвикале пад, нивна должност би била да останат, да ја проценат состојбата и да ја известат базата за состојбата. Тие не го направиле тоа. Зошто?
„Необјасниво е како таква работа би можела да му се случи на технички совршен авион со искусни, обучени пилоти“, изјави директорот на „Луфтханза“ Карстен Шпор.
Утврдено е дека падот на авионот во планината бил контролиран и под полн гас.
Зошто не се пронајдени тела?
Многу луѓе на интернет се прашуваат како авионот може само така „да се распадне“ во ситни парчиња. Несреќата е изведена така да не остане ниту едно целосно тело и да не можат да се идентификуваат патниците.
Како е постигнато тоа? Судирот морал да се случи со многу голема брзина. Конкретно, авионот паѓал со брзина од повеќе од 900 км/ч. Токму поради тоа авионот е распарчан. Сепак, толкава брзина е можно да се постигне само намерно.
За споредба, при нормални авионски несреќи, авионот паѓа со брзина од околу 300 км/ч.
Нема сомнение дека борбените авиони се одговорни за оваа несреќа и дека некој намерно наредил да дојде до несреќата.
Комуникација со пилотите немало бидејќи биле во несвест во моментот кога контролата се обидела да ги контактира. Преовладува теоријата дека пилотите биле во несвест поради нагло паѓање на притисокот. Тоа е бесмислица.
Авионот достигнал висина од 23.000 метри, останал на неа една минута, а потоа почнал да паѓа. Тоа не е доволно време луѓето да се онесвестат поради нагла промена на притисокот, а кога авионот би достигнал 15.000 метри, луѓето ќе се разбудат и ако е таа теорија точна.
Кој на крај бил во авионот?
Според најновите извештаи , во авионот се наоѓале двајца инжинери на фирмата „Delphi“
Ова е дури дел од информациите, кој знае што уште ќе дознаеме и што ќе скријат од јавноста.Нам ни ја сервираа приказната дека копилотот Андреас Лубиц тргнал во самоубиствена мисија, но дали е тоа така?
Како се објаснуваат борбенит