Икеа одлучи да им прати порака на сите оние, коишто пред јадење имаат потреба да го фотографираат оброкот и да го објават на социјалните мрежи.Духовитата кампања се нарекува „Let`s relax“ и прикажува семејна вечера во 18 век.
Аристократско семејство се подготвува да вечера, кога таткото (главата на семејството), во кујната доведува сликар кој пред да започне вечерата, мора да наслика сѐ што се наоѓа на масата, а потоа да отиде во село и да им ја покаже на граѓаните коишто мораат да ја одобрат сликата, што е своевиден еквивалент на денешниот „лајк“.
Со тоа Икеа одлучи да им испрати порака на сите оние коишто пред јадење имаат потреба да го фотографираат својот оброк и да го објават на социјалните мрежи.
Токму затоа „Let`s relax“ ги повикува луѓето да се опуштат бидејќи, како што вели завршната реченица: „Тоа е само јадење. Не е натпревар.“Духовитата кампања се нарекува „Let`s relax“ и прикажува семејна вечера во 18 век.
Аристократско семејство се подготвува да веч