Станува дел од секојдневието граѓаните да бидат жртви на нечија неодговорност, посебно кога треба да се побара информација или пак да се реши проблем во некоја установа.Читател на Пулс24.мк, ни испрати порака во која го опиша своето незгодно искуство во една скопска банка, откако вработените поради недостаток на желба да излезат во пресрет го препраќале од шалтер на шалтер за да добие информација дали му е направена картичката.
Како што бива, по повеќеминутното трчање и мерење на оддалеченоста помеѓу шалтерите, си отишол дома без потребната информација со надеж дека наскоро ќе дознае што навистина се случило со картичката.
Идниот ден добил порака дека неговата картичка реизготвена и дека може да си ја подигне, со што маратонот од претходниот ден може да се рече дека беспотребно бил истрчан.
Токму затоа, тој одлучил на некултурата да возврати со искрен и остар одговор!
Читател на Пулс24.мк, ни испрати порака во која го опиша своето незгодно искуство во една скопска банка, откако вработените поради недостаток на же