Кралот на сите оброци: Одлични идеи за здрав појадок

Loading...

Не постои сомнеж дека појадокот е кралот на сите оброци во денот. Појадокот ја дава целата потребна енергија, која му е потребна на еден човек во почетокот на денот, претставува како гориво кое помага да ги завршете сите обврски. Многу е важно да внимавате да внесете здрава исхрана во утринските часови, тоа треба да биде силен и енергетски оброк, како би му сигнализирал на организмот дека е сит. Ви предлагаме одлични комбинации од совршен избор кои ќе бидат на вашето утринско мени.
Јајцата ни ги даваат сите потребни протеини. Во споредба со јаглехидрати и мастите, јајцата не одржуваат сити подолго време. Освен тоа една студија која објавила во „Journal of the American College Nutrition“, тврдат како јајцата, за разлика од појадокот кој вклучува други видови на храна, житни култури, ја зголемуваат можноста за намалување на телесната тежина кај дебелите луѓе.

Јаткасти плодови, се една од петте топ храни, кажуваат во едно истражување од Harvard, бидејќи обезбедуваат  енергија, а притоа ја намалуваат тежината. Можете да ги де во сите оброци, така ќе го зголемите внесувањето на енергија која ќе ве држи подолго сити и будни.

Кашата од овес е одлична од многу причини. Всушност, богата е со влакна и долго ве држи сити. Една студија објавена на Journal of Nutrition кажуваат колку е здрав богатиот доручек сојаглени хидрати, како што се овес и трици, доколку ги консумирате три часа пред вежбање, поуспешно ќе ги согорите мастите.

Само една чаша малини содржи осум грама влакна, што е дупло повеќе од чаша јагоди или грав. Со влакна ќе ослабете побрзо.

Се трудете да ослабете? Од едно истражување е изјавено, доколку изедете само пола грејпфрут пред јадење, побрзо ќе изгубете од тежината, тој јакне имунитетот и сте сити подолг период. За целосен појадок заедно со грејпфрутот изедете јајце или јогурт.

Бананата е одлична за разбивање на утринскиот глад. Можете да ха додадете во овесна каша, па нема да има потреба од додатни засладувачи.
 
Јајцата ни ги даваат сите потребни протеини. Во спор

loading...
Loading...