Мистеријата со малезискиот авион, кој со 239 патници и членови на екипажот исчезна на 8-ми март, а се претпоставува дека се урнал во водите на Индискиот океан, се уште е топ тема во сите медиуми. А според експертите патниците умреле поради недостаток на кислород. Тие тврдат дека пилотот намерно направил декомпресија на кислородот..Тоа го заклучиле многу искусни истражувачи на авионски несреќи меѓу кои и Еван Вилсон кој претходните месеци спровел независна ситрага. Тој е уберен дека сите патници умреле 4 часа пред да се урне авионот во океан. А тезата му е дека пилотот намерно направил декомпресија на кислородот и така сите останале без воздух.
Според најверојатната теорија внатрешниот притисок бил намален, но авионот продолжил да лета се додека не снемал гориво, што би било објаснување за прекинот на комункацијата. Но се уште не е јасно зошто транспордерот и системот биле исклучени.
Транспордерот можел да се исклучи само од кабината, а истиот престанува да работи откако авион ќе слета. Додека исклучувањето на системот за комуникација е покомплицирано и за тоа е потребно да се имаа познавање, како и пристап до делот за електроника во авионот, но пристапот до тој дел би требало да биде спречен од обезбедувањето.
Ефектот што намалувањето на притисокот би го имало врз патниците, зависи од висината. Но, доколку станувало збор за навистина голема висина, тогаш маските со кислород би се појавиле пред патниците и би делувале 15 минути.
Спорд експертите патниците немале кислород четири часа пред да се урне авионот. Тој бил достапен само за пилотот.
Исто така според една теорија се случиле повеќе дефекти истовремено. Според еден од експертите за секоја од наведените теории постои по еден контрадикторен исказ.
-Првин доколку се работело за хипоксија, тогаш кој го исклучил авионот-праша тој.
-Доколку се случил пожар, тогаш на кој начин авионот продолжил да лета? Доколку тоа го направил екипажот, тогаш зошто не интервенирале?
Експертот предложи дека е можно да се случиле повеќе од едно сценарио, кои што се случиле во исто време, како на пример пожар и намалување на притисок.Тоа го заклучиле многу искусни истражувачи на авионски несреќи меѓу кои и Еван Вилсон кој претходните месеци спровел независна ситрага. Тој е убере