Пет начини како со храна да се изборите против стресот

Loading...

Се борите против стресот? Решението е во јадење на помали, редовни оброци полни со јаглехидрати, немасни протеини и многу овошје и зеленчук.Дознајте на кои 5 начини може да го намалите стресот во вашиот живот:Храна за појадок
Наутро исечкајте свежо овошје и помешајте со житарки, пиете свежо исцеден сок.Изберете интегрален тост, џем со ниска содржина на шеќер или некое пециво за да го задоволи вашиот апетит а истовремено да излачува кортизол, анти стрес хормон кој смирува.
Лесни и диетални оброци
Јадете носкокалорични  и високопротеински оброци како печено пилешко или риба на скара со печен компир и зелената салата или варен зеленчук.Сендвичи или меко тортиљи полнети со туна или пилешко со морков и целер.Може да се одлучите и сардини со интергрален тост.
Риба
Рибата е одлична за стрес.Обидете се да ја послужите со леќа, тестенини и сусам.Добро е и сос од одмати со тестенини.За вечера изберете компири или ориз, тестенини бидејќи тие се богати со јаглени хидрати и му помагаат на телото да произведува кортизол.
Вода ичаеви од билки
Намалете ги или избегнувајте ги кафето, газираните пијалоци и какаото кој премногу може да го стимулира телото.Пијте многу вода, билни чаеви и свежи овошни сокови.
Овошје
Свежо или суво овошје( кајсии, смокви,) се добар извор на растителни влакна, витамини и минерали и може да помогне во стабилизирањето на вашиот систем.Тиква и семки од сончоглед и особено ореви се одлична анти стрес храна.Може да се обидете и со колачи од ориз или интегрални колачиња.
Извор: najadise.mkХрана за појадок
Наутро исечкајте свежо овошје и помешајте со житарки, пиете свежо исцеден сок.Изберете интегрален тост, џем со ниска содрж

loading...
Loading...