После оваа реклама ЗАСЕКОГАШ ЌЕ СЕ ОТКАЖЕТЕ од алкохолот!

Вработените од најголемиот синџир на барови во Јапонија  „Јаочо“ (Yaoccho) смислиле кампања наречена „nomisugi“ што значи „премногу пијан“.Оваа реклама има за цел да ги засрами оние кои пијани буквално се влечат по улиците.
Кампањата се состои во следново: кога овие луѓе ќе видат пијано лице на улица, околу него лепат бела леплива лента и покрај него го ставаат логото на кампањата и ги охрабруваат минувачите да ги фотографираат овие луѓе и фотографијата да ја објават на социјалните мрежи.
Целта е пијаните Јапонци да се засрамат и да престанат премногу да пијат.
Погледнете го видеото на следната страна…

 
Оваа реклама има за цел да ги засрами оние кои пијани буквално се влечат по улиците.
Кампањата се состои во следново: кога овие луѓе ќе вид

Пронајдете не на следниве мрежи: