Три намирници кои НИКАКО не смеете да ги јадете за ручек!

Loading...

Најдоброто време за ручек е 12 или 1 часот. Ако го одложите за подоцна, веројатно ќе станете гладни или ќе имате зголемена желба за храна полна со шеќер и маснотии…Идеалниот ручек, треба да содржи витамини, минерали, здрави маснотии, јаглехидрати и белковини.
За ручек би требало да јадете:
Сендвичи (со пилешко, јајца, туна, сирење илиу печено говедско)
Салати
Риба, како скуша, лосос и сардина
Но, овие намирници никако не треба да ги јадете:
Пржени компири
Компирите се пржат во многу масло. Ако јадете пржени компири за ручек, веројатно ќе почувствувате пад на енергија, летаргија и поспаност.
Кравјо млеко
Кравјото млеко тешко се вари и може да го намали протокот на крвта. Тоа може да резултира со летаргија.
Путер од кикирики
Може да предизвика потешкотии во варењетоИдеалниот ручек, треба да содржи витамини, минерали, здрави маснотии, јаглехидрати и белковини.
За ручек би требало да јадете:

loading...